Algemene voorwaarden
Welkom op het overzicht van onze algemene voorwaarden. Om het u gemakkelijk te maken hebben wij een samenvatting gemaakt met de belangrijkste voorwaarden. Voor specifiekere informatie kunt u terecht bij de volledige versie van onze Algemene voorwaarden. Deze voorwaarden gelden over alles dat wij aanbieden aan onze klanten en alle overeenkomsten die wij maken.
Hoe kunt u ons bereiken?
De makkelijkste manier om ons te bereiken is per email, op info@wikkelgoed.nl. Telefonisch zijn we 7 dagen per week te bereiken via 020 - 845 73 43. Ook kunt u ons vinden op Facebook en op Twitter. Al onze producten kunt u direct bestellen via onze webshop. Heeft u een vraag? Wellicht is deze vraag al eerder gesteld en beantwoord op onze pagina met veelgestelde vragen.
Aanbod
Wat betreft onze voorraad en de producten die wij verkopen, geldt het volgende: al onze producten zijn voorzien van een volledige omschrijving en waarheidsgetrouwe afbeeldingen, zodat u de juiste keuze kunt maken. Als een aanbod slechts tijdelijk geldt dan vermelden wij dit nadrukkelijk in het aanbod.
De bestelling
Wanneer u iets bij ons bestelt krijgt u altijd een bevestiging van ons. Zolang wij uw aanvraag niet hebben bevestigd heeft u het recht om de overeenkomst ongedaan maken. Daarnaast zijn wij verantwoordelijk voor het verzorgen van een goed beveiligde webomgeving, zodat u zonder zorgen online kunt betalen. Bij elke bestelling die u maakt krijgt u, uiterlijk bij het moment van levering, van ons de voorwaarden van uw herroepingsrecht en informatie over garanties. Tevens kunt u altijd contact met ons opnemen voor vragen en/of klachten.
Privacy
Wij vinden privacy enorm belangrijk, en hebben daarom een strikt privacybeleid waarin vaststaat hoe wij omgaan met uw gegevens. Voor een uitgebreid overzicht van ons reglement wat betreft het verspreiden en bewaren van gegevens, communicatie en cookies kunt u terecht bij ons Privacybeleid.
Retournering
U mag gedurende 14 dagen na de dag van ontvangst zonder reden afzien van uw aankoop. Wij zullen natuurlijk benieuwd zijn naar uw reden, en horen het graag als we iets kunnen verbeteren. U bent echter niet verplicht om een reden op te geven. Aan dit herroepingsrecht zitten een aantal voorwaarden:
- Het recht geldt zolang u tijdens de bedenktijd zorgvuldig omgaat met het product en de verpakking. Zolang u het product uitpakt en gebruikt in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen, kan er niks misgaan.
- Wanneer u voor een duurdere bezorgingsmethode heeft gekozen dan onze standaardlevering, dan hoeven wij de bijkomende kosten niet terug te betalen
- Mocht u tijdens de bedenkperiode besluiten het product te retourneren, dan meldt u dit door middel van ons Formulier voor herroeping. Vervolgens stuurt u het product terug, waarvan de verzendkosten voor uw rekening vallen. Zodra wij het product hebben ontvangen krijgt u uw betaling terug.
Levering
Wat betreft de levering zijn wij verantwoordelijk voor het volgende: wij dragen de grootst mogelijke zorg voor het in ontvangst nemen en versturen van producten. Wij zijn aansprakelijk voor beschadiging en/of vermissing van producten tot het moment van bezorging aan de consument. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan ons kenbaar heeft gemaakt.
Betaling
Wanneer u een product heeft besteld op factuur, dient u binnen 14 dagen na het ingaan van de bedenktermijn het verschuldigde bedrag te voldoen. Wanneer dit niet gebeurt binnen deze 14- dagen-termijn, dan bent u de wettelijke rente verschuldigd, en zijn wij gerechtigd om de door ons gemaakte incassokosten bij u in rekening te brengen. Mocht u een fout hebben gemaakt in het vermelden van uw betaalgegevens, dan is het belangrijk dat u dat zo snel mogelijk aangeeft.
Klachtenregeling
Mocht u op of aanmerkingen hebben over onze producten, onze website of onze service, dan horen wij dat graag! Hoe sneller u uw klacht met ons deelt, hoe beter, aangezien het verloop van de bestelling en de omstandigheden ons dan nog goed voor ogen staan. Zodra u ons bericht heeft met uw klacht, dan reageren wij hier binnen een termijn van 14 dagen op, waarna wij maximaal vier weken de tijd hebben voor intern overleg voor een oplossing.